#artwork instagram hashtag photos & videos

79,082,837 Instagram Posts

Top artwork Instagram Posts

🎁ANDEW WEEK #EVENT
미리 준비하는 앤듀 바캉스 룩🏖
시원하게 쭉뻗은 바다를 연상케하는 아트웍 '스트라이프 셔츠' VS 라임 컬러의 트렌디한 '레터링 티셔츠'
바캉스 룩으로 입고 싶은 앤듀 아이템을 리그램해주세요!
추첨을 통해 3분께 아이스크림 케이크를 선물로 드릴게요🍦❤️ .
.
✔ 참여방법
하나, 앤듀 인스타그램 팔로우 필수
둘, 바캉스 룩으로 입고 싶은 앤듀 아이템 이미지 리그램 하기
. ✔ 기간 : 19.6.20 ~ 19.6.27 (발표: 19.7.1)
.
✔ 경품 : 아이스크림 케이크 (3명)
.
.
#특별한날엔앤듀 #앤듀 #김재영 #김진경 #패션 #스타일 #오오티디 #데일리룩 #캐주얼 #남자티셔츠 #바캉스룩 #아트웍티셔츠 #andew #daily #fashion #style #casual #ootd #modern #simple #artwork #vacancelook

🎁ANDEW WEEK #EVENT미리 준비하는 앤듀 바캉스 룩🏖 시원하게 쭉뻗은 바다를 연상케하는 아트웍 '스트라이프 셔츠' VS 라임 컬러의 트렌디한 '레터링 티셔츠' 바캉스 룩으로 입고 싶은 앤듀 아이템을 리그램해주세요! 추첨을 통해 3분께 아이스크림 케이크를 선물로 드릴게요🍦❤️ . . ✔ 참여방법 하나, 앤듀 인스타그램 팔로우 필수 둘, 바캉스 룩으로 입고 싶은 앤듀 아이템 이미지 리그램 하기 . ✔ 기간 : 19.6.20 ~ 19.6.27 (발표: 19.7.1) . ✔ 경품 : 아이스크림 케이크 (3명) . . #특별한날엔앤듀 #앤듀 #김재영 #김진경 #패션 #스타일 #오오티디 #데일리룩 #캐주얼 #남자티셔츠 #바캉스룩 #아트웍티셔츠 #andew #daily #fashion #style #casual #ootd #modern #simple #artwork #vacancelook

jᎬᎳᎬᏞᏒᎽs💫🌟
.
. Do you like jewelrys? I do!!🥰 I have two holes on each ear. If you have earrings, how many holes do you have in your ear?🤪 ♥️
.
.
.
.
#jewelry #myjewellery #sieraden #earrings #scrunie #drawing #ear #earring #art #artwork #share #artistoninstagram #artistoninstagran #artistgram #artoftheday #artist #artdaily #daily_artwork #gallery_art #sharing #art_promote #promotion #art_feature #art_realism #realism

jᎬᎳᎬᏞᏒᎽs💫🌟 . . Do you like jewelrys? I do!!🥰 I have two holes on each ear. If you have earrings, how many holes do you have in your ear?🤪 ♥️ . . . . #jewelry #myjewellery #sieraden #earrings #scrunie #drawing #ear #earring #art #artwork #share #artistoninstagram #artistoninstagran #artistgram #artoftheday #artist #artdaily #daily_artwork #gallery_art #sharing #art_promote #promotion #art_feature #art_realism #realism

Merhabalar ❣️ Bugün hava puslu da olsa yaza uygun bir konseptle #tbt yapalım istedim😊⚓🌊 Ne de olsa yeni haftaya aydınlık günlerle başlayacağız 😉✌🏻❤️ Tüm çini siparişleriniz için mesaj (dm) atın lütfen, sevgiler 🌷 .
.
.
#çini #çiniboyama #çiniaşkı #elemeği #modernçini #decoration #siparişalınır #handpainted #tile #artoftheday #ceramics #seramik #dekor #elyapımı #dekorasyon #evdekorasyonu #dekorasyonfikirleri #handmadewithlove #handmade #atölyemimimi #instagram #art #mavibeyaz #marin #çapa #hediyelik #artwork #hediye #tb

Merhabalar ❣️ Bugün hava puslu da olsa yaza uygun bir konseptle #tbt yapalım istedim😊⚓🌊 Ne de olsa yeni haftaya aydınlık günlerle başlayacağız 😉✌🏻❤️ Tüm çini siparişleriniz için mesaj (dm) atın lütfen, sevgiler 🌷 . . . #çini #çiniboyama #çiniaşkı #elemeği #modernçini #decoration #siparişalınır #handpainted #tile #artoftheday #ceramics #seramik #dekor #elyapımı #dekorasyon #evdekorasyonu #dekorasyonfikirleri #handmadewithlove #handmade #atölyemimimi #instagram #art #mavibeyaz #marin #çapa #hediyelik #artwork #hediye #tb

1-10 which one is your favorite Couple 💞
Credit : @diana1992d
-
Follow us @art.greenland For more!
-
No copyright infringement intended
DM for issues or removal
Hastag👇👇
#anime#animepicture#animelovers#animegirl#animepost#animelovers#bestanimepp#cuteanimegirl#animekawaii#lolgirl#animepage#pixiv#animegallery#art#kawaiiairachan#kawaii#artpicture#artvisual#artwork#sketch#digitalart#artgreenland

1-10 which one is your favorite Couple 💞 Credit : @diana1992d - Follow us @art .greenland For more! - No copyright infringement intended DM for issues or removal Hastag👇👇 #anime #animepicture #animelovers #animegirl #animepost #animelovers #bestanimepp #cuteanimegirl #animekawaii #lolgirl #animepage #pixiv #animegallery #art #kawaiiairachan #kawaii #artpicture #artvisual #artwork #sketch #digitalart #artgreenland

One of two paintings I’m considering for a landscape painting show coming up at the end of summer in Indianapolis. 16”x20”, oil on linen. I’ll post the other in a couple of weeks...
.
.
.
.
.
.
.
#painting #oilpainting #landscape #landscapepainting #pleinair #enpleinair #outdoors #art #arte #artist #artwork #realism

One of two paintings I’m considering for a landscape painting show coming up at the end of summer in Indianapolis. 16”x20”, oil on linen. I’ll post the other in a couple of weeks... . . . . . . . #painting #oilpainting #landscape #landscapepainting #pleinair #enpleinair #outdoors #art #arte #artist #artwork #realism

.. the 4 th element. 74 cm x 74 x 9 cm.
#nextgeneration #woodart #instalation #artwork #kesselklopperhamburg #interior #

.. the 4 th element. 74 cm x 74 x 9 cm. #nextgeneration #woodart #instalation #artwork #kesselklopperhamburg #interior #

Hey, remember how I do 3D stuff too?
Lately I’ve been slacking off with this rifle. I got bored of retop so I just unwrapped and baked what I had.
#art #artwork #3d #3dmodeling #maya #marmosettoolbag #baking #wip #workinprogress #rifle #ar15

Hey, remember how I do 3D stuff too? Lately I’ve been slacking off with this rifle. I got bored of retop so I just unwrapped and baked what I had. #art #artwork #3d #3dmodeling #maya #marmosettoolbag #baking #wip #workinprogress #rifle #ar15

#tbt to working on this fun #ghostbusters canvas for the @westnorwoodfff, a free film festival in #lambeth #london. It was used on their flyers and advertisements and gave me an excuse to watch the film again #win. DM me if you want to talk about a #commission⠀
.⠀
.⠀
.⠀
.⠀
#art #arte #poster #film #design #artist #westnorwood #movie #throwbackthursday #artwork #painting #painter #work #fun #instaart #instaartist #creative #artsy #artistsoninstagram #artistsofinstagram #wip #workinprogress #behindthescenes #adamhemuss

#tbt to working on this fun #ghostbusters canvas for the @westnorwoodfff , a free film festival in #lambeth #london. It was used on their flyers and advertisements and gave me an excuse to watch the film again #win. DM me if you want to talk about a #commission⠀ .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ #art #arte #poster #film #design #artist #westnorwood #movie #throwbackthursday #artwork #painting #painter #work #fun #instaart #instaartist #creative #artsy #artistsoninstagram #artistsofinstagram #wip #workinprogress #behindthescenes #adamhemuss

Galloping forward
#artistsoninstagram #arte #artwork #art_spotlight #artfido #painting #artcollector #oil #oilpainting #bluehair #blueface #modernart #galloping
#art #artesanato #art̴̅͑͗͐̈́͊̽̊̊̓̇̐͒̀͌̇̌̽̄̽̏̌͛̔̅̅̉̒̊̆͗͊͒͋̽̀̀̌̓̏̋̃̂̅̈͂̐̽͑͐̈́̓͊̑̊̈́̿̓͌͘͘͘͝͝͝͠͝͝#seaworld #moves #artoninstagram #artoftheday #moveon #artlover#artcollector #artgallery #art_empire  #artlife #artis

Galloping forward #artistsoninstagram #arte #artwork #art_spotlight #artfido #painting #artcollector #oil #oilpainting #bluehair #blueface #modernart #galloping #art #artesanato #art̴̅͑͗͐̈́͊̽̊̊̓̇̐͒̀͌̇̌̽̄̽̏̌͛̔̅̅̉̒̊̆͗͊͒͋̽̀̀̌̓̏̋̃̂̅̈͂̐̽͑͐̈́̓͊̑̊̈́̿̓͌͘͘͘͝͝͝͠͝͝ #seaworld #moves #artoninstagram #artoftheday #moveon #artlover #artcollector #artgallery #art_empire  #artlife #artis

Page 05》PANCAKE PAT/ © Script by Glen McLeod, Art by Silveira JR (@silveirajrart), Colors by Tiago Barsa (@tiago_barsa), 2018.
#comicbook #childrenbook #drawing #cartoon #comics #artwork #silveirajrart

Page 05》PANCAKE PAT/ © Script by Glen McLeod, Art by Silveira JR ( @silveirajrart ), Colors by Tiago Barsa ( @tiago_barsa ), 2018. #comicbook #childrenbook #drawing #cartoon #comics #artwork #silveirajrart

Chanel und Fendi organisieren heute im Grand Palais in Paris die Gedenkfeier für Karl Lagerfeld unter dem Titel #karlforever , dort hat er auch seit 2005 die Chanel-Kollektionen präsentiert.🐈🕶👠💅🖤🌹
Die #vogue hat ihre #Juli Ausgabe ganz #karllagerfeld gewidmet.Er starb am 19.2.2019, in Erinnerung bleibt er der Modewelt als Künstler, Fotograf, Schöpfer des Labels

Chanel und Fendi organisieren heute im Grand Palais in Paris die Gedenkfeier für Karl Lagerfeld unter dem Titel #karlforever , dort hat er auch seit 2005 die Chanel-Kollektionen präsentiert.🐈🕶👠💅🖤🌹 Die #vogue hat ihre #Juli Ausgabe ganz #karllagerfeld gewidmet.Er starb am 19.2.2019, in Erinnerung bleibt er der Modewelt als Künstler, Fotograf, Schöpfer des Labels "Karl Lagerfeld" und der Kollektion "Karl" , als Modedesigner, Feingeist, Künstlerischer Direktor für Chanel und als echter Charakter.🌸🌹♥️-Werbung- #lagerfeld #paris #chanel #fendi #fotograf #art #artwork #künstler #france #hamburg #french #blackandwhite #chloe #design #label #karl #choupette #mode #modedesigner #fashionista #fashionistas #fashion #instafashion #blogger #fashionblogger

[D-5]
고구마와 감자 아닙니다.

[D-5] 고구마와 감자 아닙니다.

Jun. 20, 2019 “Everything you desire”
I hope that everything you desire finds you in this chapter.

Jun. 20, 2019 “Everything you desire” I hope that everything you desire finds you in this chapter.

#wbtbindonesia
Tahun : 2016
Nomor Registrasi : 201600355
Provinsi : Jawa Barat
Domain : Keterampilan dan Kemahiran Kerajinan Tradisional
KELOM GEULIS merupakan salah satu hasil kerajinan berupa alas kaki wanita yang dibuat dari kayu. Kata kelom diperkirakan diambil dari bahasa Belanda klomp yang berarti kelom. Dalam Kamus Besar Bahasa Indonesia Edisi Keempat, kelom merupakan kependekan dari kata kelompen yang berarti alas kaki yang dibuat dari kayu; bakiak; dan sandal (selop) dari kayu untuk wanita. Adapun kata geulis berasal dari bahasa Sunda yang artinya cantik. Jika diterjemahkan secara keseluruhan, kelom geulis berarti sandal kayu yang cantik. Disebut kelom geulis karena tampilan alas kaki dari kayu tersebut tampak indah dengan cat warna warni dan ukiran motif-motif yang menarik.
Konon pada masa itu, kaum wanita yang memakai alas kaki tersebut akan tampak cantik, anggun, dan memesona.Aspek budaya yang paling tampak adalah dalam pola produksi kelom geulis yang tidak semata-mata urusan teknis menjadikan bongkahan kayu menjadi sepasang alas kaki.
Akan tetapi, pengetahuan mereka dalam membuat alas kaki, seperti caranya, bentuk disain, dan motif gambar yang dipilih merupakan ranah budaya para pengrajin kelom geulis. Ada pewarisan pengetahuan keterampilan membuat kelom geulis yang berlangsung di dalam lingkungan keluarga dari generasi ke generasi. Ada proses pengadopsian teknik membatik pada motif kelom geulis. Ada proses akulturasi dalam motif gambar pada kelom geulis, yakni motifnaga atau barong karena pada masanya kelom geulis banyak digunakan oleh perempuan keturunan Cina.
*(Sumber: warisanbudaya.kemdikbud.go.id)
#budayatakbenda #wbtbindonesia #warisandunia #budayasaya #sahabatbudaya #budayaindonesia #kolomgeulis #jawabarat #jabar #visitjabar #pesonaindonesia #tradisi #adatistiadat #seni #kerajinantradisional #kemahirantradisional #objekpemajuankebudayaan #culture #heritage #unesco #ilustration #comics #cutedrawing #instaart #artwork #vector #design #likeforlikes #ibispaint #samsunggalaxytab

#wbtbindonesiaTahun : 2016 Nomor Registrasi : 201600355 Provinsi : Jawa Barat Domain : Keterampilan dan Kemahiran Kerajinan Tradisional KELOM GEULIS merupakan salah satu hasil kerajinan berupa alas kaki wanita yang dibuat dari kayu. Kata kelom diperkirakan diambil dari bahasa Belanda klomp yang berarti kelom. Dalam Kamus Besar Bahasa Indonesia Edisi Keempat, kelom merupakan kependekan dari kata kelompen yang berarti alas kaki yang dibuat dari kayu; bakiak; dan sandal (selop) dari kayu untuk wanita. Adapun kata geulis berasal dari bahasa Sunda yang artinya cantik. Jika diterjemahkan secara keseluruhan, kelom geulis berarti sandal kayu yang cantik. Disebut kelom geulis karena tampilan alas kaki dari kayu tersebut tampak indah dengan cat warna warni dan ukiran motif-motif yang menarik. Konon pada masa itu, kaum wanita yang memakai alas kaki tersebut akan tampak cantik, anggun, dan memesona.Aspek budaya yang paling tampak adalah dalam pola produksi kelom geulis yang tidak semata-mata urusan teknis menjadikan bongkahan kayu menjadi sepasang alas kaki. Akan tetapi, pengetahuan mereka dalam membuat alas kaki, seperti caranya, bentuk disain, dan motif gambar yang dipilih merupakan ranah budaya para pengrajin kelom geulis. Ada pewarisan pengetahuan keterampilan membuat kelom geulis yang berlangsung di dalam lingkungan keluarga dari generasi ke generasi. Ada proses pengadopsian teknik membatik pada motif kelom geulis. Ada proses akulturasi dalam motif gambar pada kelom geulis, yakni motifnaga atau barong karena pada masanya kelom geulis banyak digunakan oleh perempuan keturunan Cina. *(Sumber: warisanbudaya.kemdikbud.go.id) #budayatakbenda #wbtbindonesia #warisandunia #budayasaya #sahabatbudaya #budayaindonesia #kolomgeulis #jawabarat #jabar #visitjabar #pesonaindonesia #tradisi #adatistiadat #seni #kerajinantradisional #kemahirantradisional #objekpemajuankebudayaan #culture #heritage #unesco #ilustration #comics #cutedrawing #instaart #artwork #vector #design #likeforlikes #ibispaint #samsunggalaxytab

Never give up your wishes! New Brainfart Floppy Fart! Thx @spaemspaem for the Disk! 🧠💨🙌🏽

Never give up your wishes! New Brainfart Floppy Fart! Thx @spaemspaem for the Disk! 🧠💨🙌🏽

Design Concept of the cards deck :
there were many influential kingdoms in the world history-
Egyptian, Chinese, indian, Roman:
hence the kings, queens cards design has been inspired from the above mentioned dynasties! But for Jackie I've tried all the mythical characters instead of humans of these dynasties to bring uniqueness. For design of 'ace' I've take a common problem of all kingdoms I.e sea pirates and for 'joker' I've drawn a clown in an abstract way.
Last but not least - eventhough there alot of cultures, civilizations and wars; there are only two things which were unchanged and will remain constant forever those are day and night, hence the design of back of the cards

Design Concept of the cards deck : there were many influential kingdoms in the world history- Egyptian, Chinese, indian, Roman: hence the kings, queens cards design has been inspired from the above mentioned dynasties! But for Jackie I've tried all the mythical characters instead of humans of these dynasties to bring uniqueness. For design of 'ace' I've take a common problem of all kingdoms I.e sea pirates and for 'joker' I've drawn a clown in an abstract way. Last but not least - eventhough there alot of cultures, civilizations and wars; there are only two things which were unchanged and will remain constant forever those are day and night, hence the design of back of the cards "top right corner" which is common for all of the deck. Hope you all enjoyed my version of playing cards deck. Can you guess all the mythical creatures mentioned in 'J' part of ♤♡◇♧? If yes please leave a comment below.

Die erste Hitzewelle ist in Sicht (man glaubt es kaum). Gönn dir jetzt eines unserer Shirts und starte in den ersehnten Sommer!

Die erste Hitzewelle ist in Sicht (man glaubt es kaum). Gönn dir jetzt eines unserer Shirts und starte in den ersehnten Sommer!

this goes out to the people not making the most of their beating 💓! & wanting others to fail, so I say... 665 fite back!! 👊🏻🖕🏻‼️ Your life's shitty⁉️ (WOW), is that what you said, man? 🤔
Try and tell that to a dead man☠️
In the red, man, stressed in the head, man
No bitch in the bed, yeah, I been there
Well let me try to steer you up here, Sabu
That'll cheer you up, sad fool
You got kids that love you and if not? (No)
You got a roof above you and if not? (No)
You got two legs beneath you and if not? (No)
At least you ain't getting beat down and shot (Yup)
You still got a lot, a lil' spot, a lil' cot, a lil' pot
Tube socks, the dude on the block is sleepin' on two rocks
And you got more than him in that shoebox
You got a best friend and dude rocks
And it's you your crew jocks
So load the jukebox and do a few shots
'Cause you ain't got a tombstone like 2Pac ‼️💯 @therealicp 🤡🤡🔈🔉🔊
Swipe 👉🏻
•
#creativity #art #creative #artist #design #photography #inspiration #love #artwork #handmade #graphicdesign #instagood #fashion #drawing #marketing #music #illustration #designer #motivation #digitalart #painting #nature #instagram #imagination #innovation #create #artistsoninstagram #life #style #bhfyp

this goes out to the people not making the most of their beating 💓! & wanting others to fail, so I say... 665 fite back!! 👊🏻🖕🏻‼️ Your life's shitty⁉️ (WOW), is that what you said, man? 🤔 Try and tell that to a dead man☠️ In the red, man, stressed in the head, man No bitch in the bed, yeah, I been there Well let me try to steer you up here, Sabu That'll cheer you up, sad fool You got kids that love you and if not? (No) You got a roof above you and if not? (No) You got two legs beneath you and if not? (No) At least you ain't getting beat down and shot (Yup) You still got a lot, a lil' spot, a lil' cot, a lil' pot Tube socks, the dude on the block is sleepin' on two rocks And you got more than him in that shoebox You got a best friend and dude rocks And it's you your crew jocks So load the jukebox and do a few shots 'Cause you ain't got a tombstone like 2Pac ‼️💯 @therealicp 🤡🤡🔈🔉🔊 Swipe 👉🏻 • #creativity #art #creative #artist #design #photography #inspiration #love #artwork #handmade #graphicdesign #instagood #fashion #drawing #marketing #music #illustration #designer #motivation #digitalart #painting #nature #instagram #imagination #innovation #create #artistsoninstagram #life #style #bhfyp

1. 북부왕국 이야기 두번째 이야기는 채색이 끝나는 대로 올리겠습니다.
2. 간도 크지않은게 텀블벅에 낼걸 생각해보고 있습니다.

1. 북부왕국 이야기 두번째 이야기는 채색이 끝나는 대로 올리겠습니다. 2. 간도 크지않은게 텀블벅에 낼걸 생각해보고 있습니다.

See the process, so you can learn
.
Ini salah satu cara pandang gue ke orang lain kalo dia punya sesuatu yang lebih dari gue, mau berbentuk apa kek, kesuksesan misalnya, atau skill tertentu. Hal yang gue bakal tanyain sih gimana dia bisa sampe ke tahap itu, dan apa aja kesulitan yang dia hadapin sampe bisa jadi kayak dia yang sekarang. Gue sih ga mau langsung ngeliat ke hasil yang udah dia dapet. Biasanya kalo cuma liat ke hasil, pasti bakal bilang

See the process, so you can learn . Ini salah satu cara pandang gue ke orang lain kalo dia punya sesuatu yang lebih dari gue, mau berbentuk apa kek, kesuksesan misalnya, atau skill tertentu. Hal yang gue bakal tanyain sih gimana dia bisa sampe ke tahap itu, dan apa aja kesulitan yang dia hadapin sampe bisa jadi kayak dia yang sekarang. Gue sih ga mau langsung ngeliat ke hasil yang udah dia dapet. Biasanya kalo cuma liat ke hasil, pasti bakal bilang "Ah, itumah dianya aja yang udah kaya dari sononya" atau "Ah, itumah bakat. Gue mana bisa kayak gitu". . In frame: sketsa mukanya @mutiarr .a (gue gambarnya sekitar tahun 2014 lah kyknya, masih inget gak lo? 😂😂) . #art #artwork #drawing #sketch

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖
➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#sky #clouds #thirdeye #symmetry #geometry #love #nature #inspiration #serenity #meditation #peace #happy #healthy #yoga #art #creation #details #focus #perspective #naturelovers #wanderlust #landscape #photography #naturephotography #adventure #travel #explore #painting #architecture #artwork

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #sky #clouds #thirdeye #symmetry #geometry #love #nature #inspiration #serenity #meditation #peace #happy #healthy #yoga #art #creation #details #focus #perspective #naturelovers #wanderlust #landscape #photography #naturephotography #adventure #travel #explore #painting #architecture #artwork

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖
➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#sky #clouds #thirdeye #symmetry #geometry #love #nature #inspiration #serenity #meditation #peace #happy #healthy #yoga #art #creation #details #focus #perspective #naturelovers #wanderlust #landscape #photography #naturephotography #adventure #travel #explore #painting #architecture #artwork

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #sky #clouds #thirdeye #symmetry #geometry #love #nature #inspiration #serenity #meditation #peace #happy #healthy #yoga #art #creation #details #focus #perspective #naturelovers #wanderlust #landscape #photography #naturephotography #adventure #travel #explore #painting #architecture #artwork

🌊💦

🌊💦

down hill

down hill

A splatter movie with plenty of gross out gore and some oddly placed social commentary.

A splatter movie with plenty of gross out gore and some oddly placed social commentary.